Arjan Pregl

 

#037

 Slikar, ki se je umetnosti v otroštvu skoraj preobjedel, ko pa si je začrtoval prihodnost, je vedel, da druge možnosti sploh ni.



 
Arjan Pregl. Foto: Matej Povše

Arjan Pregl. Foto: Matej Povše

 

Po ozkih stopnicah smo se povzpeli do podstrešja. Vendar pa ni bilo prav nič zaprašeno in tudi ni nam bilo treba odstirati nanosov pajčevin. Stopili smo v prostran atelje, v delovni prostor strašno hudega slikarja Arjana Pregla. 

V središču prostora, no, tako da se jih najbolje vidi z njegovega fotelja, so v tem trenutku tri slike: portret ruskega avtorja Daniila Harmsa in platni, ki sta nastali po risbah njegovih otrok. 

Sta bila otroka zadovoljna z delom svojega očeta? Hja, tako tako. Ja in ne. Kako so to prebrodili, pojasni Arjan v novem izvodu podkasta.

V njem se sprehodimo še ob njegovih drugih slikarskih delih in zbadljivih ter zbodljivih vinjetah, ki jih objavlja na facebooku, obenem pa fantaziramo tudi o tem, kako super bi bilo, če bi umetniki dejansko ustvarjali iz lenobe, da bi jim zato lahko upravičeno rekli, da so zažiralci državnega proračuna.

Arjana Pregla je kot strašno hudega v podkastu »potrdila« še likovna kritičarka Petja Grafenauer.


 

Vsebina je nastala v okviru projekta, ki ga vodi Oštro in podpira Ministrstvo za kulturo.