Arjan Pregl
#037
Slikar, ki se je umetnosti v otroštvu skoraj preobjedel, ko pa si je začrtoval prihodnost, je vedel, da druge možnosti sploh ni.
Po ozkih stopnicah smo se povzpeli do podstrešja. Vendar pa ni bilo prav nič zaprašeno in tudi ni nam bilo treba odstirati nanosov pajčevin. Stopili smo v prostran atelje, v delovni prostor strašno hudega slikarja Arjana Pregla.
V središču prostora, no, tako da se jih najbolje vidi z njegovega fotelja, so v tem trenutku tri slike: portret ruskega avtorja Daniila Harmsa in platni, ki sta nastali po risbah njegovih otrok.
Sta bila otroka zadovoljna z delom svojega očeta? Hja, tako tako. Ja in ne. Kako so to prebrodili, pojasni Arjan v novem izvodu podkasta.
V njem se sprehodimo še ob njegovih drugih slikarskih delih in zbadljivih ter zbodljivih vinjetah, ki jih objavlja na facebooku, obenem pa fantaziramo tudi o tem, kako super bi bilo, če bi umetniki dejansko ustvarjali iz lenobe, da bi jim zato lahko upravičeno rekli, da so zažiralci državnega proračuna.
Arjana Pregla je kot strašno hudega v podkastu »potrdila« še likovna kritičarka Petja Grafenauer.
Vsebina je nastala v okviru projekta, ki ga vodi Oštro in podpira Ministrstvo za kulturo.